sobota, 25 lutego 2012

Piersi z kurczka nadziewane suszonymi pomidorami i mozzarellą

Dziś sobota w pośpiechu. Za późno wstałam. Nawet nie wiem gdzie i kiedy uciekło mi pół dnia. Porządki, szybkie zakupy... Zdecydowanie dziś potrzebny przepis na szybki obiad. Odkąd poznałam smak suszonych pomidorów nie mogę się bez nich obyć w kuchni.

Składniki (dla dwóch osób)
2 pojedyncze piersi z kurczka
kilka suszonych pomidorów
około 50 g mozzarelli
1,5 łyżeczki słodkiej papryki
2 łyżeczki curry
mały jogurt naturalny
szczypta soli i pieprzu
wykałaczki




Zacznijmy od marynaty . Jogurt naturalny mieszam z curry i słodką papryką. Delikatnie solę i dodaję pieprzu.
Umyte piersi z kurczaka nacinam wzdłuż tworząc kieszonki.
Kroję suszone pomidory oraz mozzarellę. Nadziewam kieszonki utworzone w piersi z kurczaka. Przy pomocy wykałaczek zszywam mięso. Całość wrzucam do marynaty . Najlepiej aby kurczak leżakował około godziny, natomiast wiadomo im dłużej tym intensywniej przejdzie smakiem przypraw. Jogurt sprawi, że mięso będzie soczyste i mięciutkie.
Rozgrzewam patelnię grillową i smażę zamarynowaną pierś, nie dodając tłuszczu :)

Ciekawa jestem jaki Wy będziecie mieli pomysł, ale ja podaję danie z duszonymi na patelni warzywami oraz brązowym ryżem.

1 komentarz: